SPAR PROVISJONEN OG BLI MER SYNLIG
Med Picassos integrasjon til WIHP og Google Hotel Ads kan dere promotere deres egne online priser og selge opphold direkte på kundens internettsøk. Slik sparer dere provisjonen til salg gjennom kanaler.


 

Synlighet på de forskjellige søkemaskiner og metasøkemaskiner er et selvfølgelig krav til hoteller i dag. Minst like viktig for mange hoteller er det å redusere utgiftene til de ulike online salgskanalene. Dette har vi tenkt på med vår nye integrasjon til WIHP og Google Ads..

Du kan med denne integrasjonen få adgang til en lang rekke søke- og metasøkemaskiner som eksempelvis
- Google Hotel Ads
- Tripadvisor
- Trivago
m.fl.


Et eksempel på en Tripadvisor søk (nedenunder)
Øverst listes prisene hentet fra hotellets Picasso bookingsystem.
Gjesten booker via denne knappen og dere sparer provisjonen som dere ellers ville ha betalt for til en av bookingkanalene. I stedet betaler dere CPC (Pay-per-Click) til den gitte plattform. Beløpet varierer pr. plattform men er generelt mye billigere enn provisjoner. I følge WIHP er den globale gjennomsnittlige CPC 0,96 Euro.
WIHP tripadviser
 


Tilbage til oversigt
Mer info
Kontakt oss hvis du vil vite mer, eller bestille en uforpliktende demonstrasjon


  
Kontakt
   Vidar Borgen
    Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
    eller ring på
    tlf. 66 77 69 00





Se eksempelet på et Google søk på 'hotel' og 'København'.
I venstre kolonne vil deres egen online booking ligge med den beste prisen

google